• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ferratum Blancolån, någon som testat?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Permanenta spärrar är på livstid, är omöjligt att låsa upp.
 

Jerry85

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
24 April 2020
Meddelanden
75
Mottagna reaktioner
27
Poäng
102
Såg också de nu. Tippar på att det är UC. Stod även att man inte får ha fler lån hos dom, så har man krediten hos dom sen tidigare så måste den va slutbetald innan man kan söka blancolånet.
Det stämmer att man måste betala tillbaka hela krediten innan man kan få blancolånet hos dem.

Det står på deras hemsida att de tar creditsafe som kreditupplysning för både krediten och blancolånet.

Dessutom har de inga krav på fast årsinkomst. Man ska vara minst 25 år och ha inga betalningsanmärkningar.

Dock tar de ju instantor vid ansökan så de kan se kontoutdragen 3 månader tillbaka.

Är väldigt intresserad av att låna 80 000 - 90 000 hos dem då jag inte kan få lån någon annanstans. Den effektiva räntan är 10,81 %.

Jag ska ringa dem imorgon och fråga dem om hur allting funkar. Återkommer.
 

Klister

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
5 Februari 2020
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
74
Poäng
227
Fick som svar via kundtjänst att dom tar uc på blancolånet.
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Det stämmer att man måste betala tillbaka hela krediten innan man kan få blancolånet hos dem.

Det står på deras hemsida att de tar creditsafe som kreditupplysning för både krediten och blancolånet.

Dessutom har de inga krav på fast årsinkomst. Man ska vara minst 25 år och ha inga betalningsanmärkningar.

Dock tar de ju instantor vid ansökan så de kan se kontoutdragen 3 månader tillbaka.

Är väldigt intresserad av att låna 80 000 - 90 000 hos dem då jag inte kan få lån någon annanstans. Den effektiva räntan är 10,81 %.

Jag ska ringa dem imorgon och fråga dem om hur allting funkar. Återkommer.
Dom erbjuder väl bara 45000?
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Vart ser man det? Kan endast hitta blancolån 45000 hos dom.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp